• Kroatijos fotodienoraštis: kaimas, jūra ir kalnai.

Už kalnų viršūnių gan sparčiai nyra saulė, užleisdama vietą tekančiam mėnuliui. Lengvas vasaros vėjas šiurena aplinkinius vynuogynus. Šalimais mekena avys ir vis labiau garsėja cikadų choras. Pamažu danguje ima ryškėti Grįžulo Ratai, viskas aplinkui nyra į naktį. Tuo tarpu mes sėdime prie stalo savo didelėje terasoje, kilnojame kroatiško balto vyno taures, dalinamės sočia vakariene bei istorijomis. Atostogos mažame Kroatijos kaime prasidėjo gerai.

Į Kroatiją mes išvažiavome dviem kemperiais, dvi naktis nakvojome sustoję pakeliui (pirmą naktį kažkur Lenkijoje, Čekijos pasienyje, antrą šalia Plitvicų nacionalinio parko), tačiau atvykę pirmoms trims naktims įsikūrėme dideliuose apartamentuose netoli Zadar miesto. Apartamentai buvo naujai įrengti, šviesūs, jaukūs, erdvūs, drąsiai rekomenduojami ir kitiems keliautojams (Airbnb nuoroda čia).Vienintelis dalykas, kuris kai kuriems gali būti šioks toks minusas, – jie buvo mažame kaime. Ir sakydama mažame, turiu galvoje tikrai mažą, kuriame be avininkystės ir vyndarystės turbūt nėra ką daugiau veikti. Bet tai mes ten nieko ir neveikėme. Dienomis važiavome prie jūros, o vieną apniukusį pusdienį aplankėme Zadaro miestą. Apie Zadar truputį papasakosiu rytoj, o šiandien mano blog’e kaimas, jūra ir kalnai.

Apsistoję Poljica kaime prie Zadar miesto vieną dieną aplankėme Kraljičina, kitą dieną Ričina paplūdimius. Pirmasis paplūdimys buvo šalia Nino miesto, tai gan glaustai apgultas, tuo tarpu antras mažutis, atokus ir beveik tuščias. Tiek vienas, tiek kitas puikiai tinkamas maudynėms su vaikais. Paplūdimiai įlankoje, nėra bangų ir labai negilu. Vanduo žydras, o kitoje įlankos pusėje gražūs kalnai. Visai gerai tam kaime. 😉