• Paskutinės stotelės Tailande.

Eilinis trečiadienis. Tajų ilgasis laivelis skrodžia smaragdines Andamanų jūros bangas karts nuo karto stabteldamas negyvenamų salelių balto smėlio paplūdimiuose, purslai tyška ant kūno, vanduo varva nuo plaukų, sukdamas juos į spirales, vėjas, pūsdamas kiaurai šlapius rūbus, verčia odą pašiurpti.  O aš sėdžiu, dairausi, šypsausi ir galvoju, kaip nepamiršus visų tų vaizdų, slenkančių man pro akis. Eilinis trečiadienis kažkur Tailande, o man viduj taip gera, kad geriau būti turbūt nebegali. Akimirkos žavesys stiprus, norisi sustabdyti laiką. Kas galėjo pagalvoti, kad vos valandą paplaukus nuo Koh Phi Phi jausimės patekusios į tokią puikią vietą.

Paskutines dienas Tailande praleidome Railey Beach. Yra jis Krabi, žemyninėje Tailando dalyje, pusiasalyje. Į Railey Beach galima patekti tik jūros keliu, o patekus gali nebesinorėti išvykti. Gal nedatalizuosiu Railey, nes nieko įspūdingo jame nenuveikėme. Kelias dienas tiesiog pasimėgavome skaniu maistu, gražiu paplūdimiu, linksmais vakarėliais ( Vieno iš jų tikrai nepamiršiu, kai su vietos transvestitais šventėm vieno (-os?) jų gimtadienį 😀 ).Tačiau kartais nebūtina kažką TOKIO veikti, kad vieta taptų ypatinga. Railey sutikome nuostabių žmonių. Labai gerų ir šiltų žmonių. Gal dėl to man ji paliks ypatingai gražų prisiminimą.

Paliekant Koh Phi Phi.

O štai ir Krabi krantai 😉

Paskutinį kartą džiaugsimės balto smėlio paplūdimiais…

Gerais restoranais…

Skaniu maistu…

Ir nerealiais saulėlydžiais 🙂

Paskutinę naktį Tailande turėjome praleisti Phuket’e, didžiausioje Tailando saloje, apie kurią visi sutikti keliautojai kaip susitarę tvirtino, kad vykti neverta. Tačiau pakeliui į Railey Beach užsimezgusi netikėta, maloni ir įdomi pažintis su venesualiečiais paskutinę dieną/naktį padarė …sakykim kitokią. Paskutinę dieną iš backacker’ių Pelenių pavirtusios į princeses pamatėmė tą Phuket’o dalį, kurios tikrai neplanavome pamatyti (ne mūsų taupančiai kišenei ji būtų). Ekskursija po gražiausias salos vietos su miesto mero sūnumi, apsistojimas puikiame viešbutyje, vakarienė aukšto lygio restorane, kur šefas atėjo prisistatyti, o paskui įsitikinti, kad esame patenkinti savo maistu, šokiai prabangiame paplūdimio bare, o galiausiai linksmybės beveik iki pat skrydžio Patong klubuose pamatant ir tą kitą Tailando, atvirai nereklamuojamą, tačiau daugeliui žinomą pusę… Paskutinė naktis Tailande buvo visiškai crazy, o aš vis dar kartais nesiliauju stebėtis žmonių geranoriškumu. Pastarąsias kelias paras galvoju, kad geriausia bet kurios kelionės dalis, be menkiausios abejonės, yra sutikti žmonės. Kitaip ir negali galvoti, kai sutinki tokių, kurie iš visų jėgų stengiasi, kad pamatytum kuo daugiau, kuo geriau, kad įspūdžiai liktų kuo puikesni, o prisiminimai ryškesni. Už tai sulaukdami tik nuoširdaus ačiū.

Paskutinę dieną Tailande lankom Budos šventyklas…

Skambinam sėkmės varpeliais…

Lankome dramblių šventyklą…

Po bemiegės nakties suknutes sugrūdusios atgal į kuprines, grįžome į kelią. Atsisveikinimas su Tailandu žiūrint į tolstančią žemę (tikintis greitai sugrįžti) buvo praleistas, nes užmigau vos įsėdus į lėktuvą, jam net nepakilus…

Pati negaliu atsistebėti, kaip greitai prabėgo pusantro mėnesio Tailande. 6 savaitės, 5 salos, vienas pusiasalis, du dideli miestai. Daugybė viešbučių, hostelių, bungalų, restoranų. Dar daugiau paplūdimių, vakarėlių, įdomių pažinčių ir nepamirštamų įspūdžių. Daug laiko mes šioje šalyje praleidome ir vis tiek nepamatėme visko, ką norėjome pamatyti. Kitą kartą vyksiu į šiaurinę Tailando dalį 😉 Juk negalvojate, kad aš čia pirmą ir paskutinį kartą, ar ne? 😀

Ačiū tiems, kas skaitote, dar labiau ačiū tiems, kas parašote po žinutę 🙂 Tailandui apibūdinti neužtektų visos lentynos kelionių vadovų, tad ir šiame blog’e buvo tik menkutės nuotrupos to, ką gali ši nuostabaus grožio šalis pasiūlyti keliautojams… Visiems besiruošiantiems savarankiškai keliauti tikrai padėsiu patarimais, tad nesivaržykite klausti 😉 O aš kol kas su Tailandu atsisveikinu ir judu į kitą nuotykį…

Iki pasimatymo Indonezijoje-

• justina
          2013 April 1 / 13:47

Sveika Vaida,
          Planuoju kelionę gal galėtum man brūkštelti į paštą kad turėčiau kontaktus, sematina@gmail.com 🙂